הוסיפי לעגלה
0 מוצרים
סה"כ

בקבוק שתייה לילדים

 
מהי הדרך הטובה ביותר לגרום לילד שלכם לשתות יותר מים? בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף, חשוב שהילד או הילדה שלכם ידאגו לשתות מים במהלך היום. המים מנקים את הגוף, משפרים את חילוף החומרים ושומרים על מערכות הגוף. אם אתם מחפשים בקבוק שתייה לילדים איכותי שישמש אותם בכל יום, כדאי שתקנו להם בקבוק איכותי לשימוש יום יומי. בין הבקבוקים האיכותיים לילדים אפשר למצוא את הבקבוקים התרמיים ובקבוקי הפלסטיק מאיכות גבוהה הכוללים פייה או קשית מתקפלת לנוחות מירבית של שתיית המים. 
 
בקבוקי מים תרמיים לילדים – הפתרון הבריא ביותר!
 
את בקבוקי המים התרמיים אתם וודאי מכירים בגירסת החצי ליטר. כיום נמכרים גם בקבוקי מים תרמיים לילדים בגירסת 325 מ"מ העשויים מנירוסטה ובעלי פייה מתקפלת לפתיחה ונעילה קלה עבור הילד שלכם. מכיוון שהבקבוק עשוי מנירוסטה, הוא אינו מושפע מחום השמש או מחום גבוה ואינו פולט חומרים רעילים. השטיפה של הבקבוק היא נוחה מאוד והוא לא מתקפל או מתקמט בתיק בשונה מבקבוקי פלסטיק רגילים. 
 
בקבוק שתיה לילדים עם פייה מתקפלת
 
אחד החידושים בבקבוקי הילדים של השנים האחרונות הוא הפייה המתקפלת. אם בעבר הייתה פייה פתוחה עם פקק גדול לבקבוק שתיה לילדים, היום כבר אין פקק והפתיחה והסגירה נעשית בצורה קלה על-ידי הרמת הפייה כלפי מעלה והורדתה כלפי מטה, פעולה שכל ילד בגיל גן יכול לבצע בקלות ובנוחות וללא מאמץ גדול. 
 
איפה מומלץ להזמין בקבוק שתיה לילד? 
 
המקום המומלץ ביותר להזמנת בקבוק שתיה לילד הוא האתר המקצועי של החנות ‘החלומות של שחר’. חנות ‘החלומות של שחר’ היא חנות צעצועים ומוצרי ילדים הקיימת כבר למעלה מ-20 שנה ונחשבת לאחת החנויות המקצועיות ביותר למוצרי ילדים ונוער. החנות ‘החלומות של שחר’ מציעה לכם לרכוש בקבוק שתייה לילדים מחנות האונליין המקצועית ולקבל את המוצר עד הבית עם שליח. 
 
בקבוק שתייה לילדים מחנות האונליין ‘החלומות של שחר’
 
 
מוכנים להזמין בקבוק שתייה איכותי לילד? כנסו עכשיו לקטגוריית המוצרים של חנות האונליין ‘החלומות של שחר’ ובחרו את הבקבוק המתאים לכם ביותר. חנות האונליין ‘החלומות של שחר’ מאפשרת לכם להזמין בקבוקים איכותיים לילד מתוך מבחר עצום ומרשים הנגיש לכם באתר.