הוסיפי לעגלה
0 מוצרים
סה"כ

תחפושות לגברים

 

פורים הוא חג שמח. מנהג התחפושות בפורים מאדיר את שמחת החג והוא מבוסס על מנהג עממי של המסורת היהודית מתוך מגילת אסתר, בה חל היפוך ומהפך והסתרת הזהות האמיתית של היהודים. לכן כיום אנו נוהגים להתחפש בחג פורים. אך בשנים האחרונות עניין התחפושות התרחב למסיבות ולנשפים ולא רק בחג פורים. יש ביקוש הולך ומתגבר של תחפושות למבוגרים בשנים האחרונות, גם תחפושות לגברים, גם תחפושות לנשים וגם תחפושות לזוגות. לבחירת תחפושת מוקדש זמן רב, כל אחד ואחת רוצה להיות מקורי ויצירתי וכולם מצפים בהתרגשות לרגע בו אפשר כבר לעטות את התחפושת. לא פעם במסיבות מקיימים תחרות תחפושות בה כולם רוצים לנצח. תחפושת לעתים היא דרך לביטוי עצמי והיא מתאפשרת רק בחג פורים בו אנו מרגישים שהכל מותר והכל מקובל, גבר יכול להתחפש לאישה, אישה יכולה להתחפש לגבר, אפשר להיות ליצן ביום הזה, או מכשפה או כל דבר אחר. 

 

תחפושות לגברים וגם תחפושות לנשים תמצאו ב-“החלומות של שחר”. יש לנו מגוון גדול של תחפושות לגברים, תחפושות למבוגרים וגם תחפושות פלאס סייז. “החלומות של שחר” היא חנות הבוטיק המובילה והוותיקה בישראל לצעצועי איכות מהחברות היוקרתיות והמובילות בעולם. החנות נוסדה בשנת 1995. התחפושות הן דרך לשבירת שגרה, התפרעות הדמיון והגשמת חלום. לכל אחד מגיע לפרוק מתחים לפעמים, לרקוד, לשמוח ולהשתולל. בעבר היה פחות מקובל שגברים יתחפשו אך כיום יש מגוון גדול של תחפושות לגברים במבחר דגמים וגם תחפושות פלאס סייז.

 

התחפושות של “החלומות של שחר” מיועדות לכולם, לנשים לגברים לנוער ולילדים בכל הגילאים. התחפושות שלנו תפורות ברמה גבוהה, הן איכותיות וכוללות אביזרים נלווים. באתר של “החלומות של שחר” תוכלו להתרשם ממגוון עצום של תחפושות לכל הגילאים, בכל המידות ובשלל סגנונות. בחירת תחפושת נלקחת ברצינות רבה עבור אוהבי חג פורים והם מתחילים לתכנן אותה חודשים רבים לפני החג עצמו, בהתרגשות גדולה, תוך ציפייה לימי החג שעתיד לבוא. אותם אנשים מקדישים מחשבה רבה לתחפושת והם ישמחו להשתתף במסיבות פורים, לעשות שמח ולהשתתף בתחרות תחפושות. בפורים הכל מותר, אפשר להיות מה שבא לכם להיות. “החלומות של שחר” יגשים לכם את החלום הזה. אצלנו תמצאו מגוון תחפושות איכותיות בכל המידות.